BTFA

Benelux TransFans Association
Het is nu do jul 19, 2018 6:41 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jul 01, 2013 4:47 pm 
Ultra

Series: Gundam Age
Type: High Grade
Schaal: 1/144
Prijs: 1800 yen

Afbeelding

De Age 3 Fortress is de high mobility ground type met hoge vuurkracht variant van de Age 3 Normal. Waar de Normal een enkele Gun heeft met de kracht van een battleship, heeft deze er 4. Verder zit er een maglev type systeem onder zijn voeten waardoor hij over de grond glijd, beina alsof hij op rolschaatsen staat met raketten voor verplaatsing.

http://youtu.be/H4nriiTZ6hw?t=2m57s voor een idee van zijn vuurkracht.

Uiterlijk is dit voor mij een van de favoriete Gundam's in de Gundam Age lijn. Ziet er gewoon bruut uit en ben blij dat hij tenminste in HG vorm is uitgekomen, met wat hoop voor ooit een MG versie hiervan. Details in de kit zijn grotendeels door het plastic met maar paar zwarte stukjes met zwart of de donkerpaarse kleur als sticker. Ik heb zelf blauw omgezet naar zwart, rood naar donker paars en geel naar zilver.

Afbeelding

De articulatie van deze kit is redelijk, niet zo super goed als de meeste AGE suits, maar dat is puur door zijn bulk van zijn benen. Desondanks is het nog steeds ruim voldoende en hij kan de poses aannemen die ook in de serie werden gebruikt.

Afbeelding

Als extra parts is een extra hand die je ook bij de normal krijgt en de 'weapon holding hands' zonder cover. Een onderdeel voor zijn transformatie, maar die is zo dom, kijk die maar in de clip die ik eerder al linkte aan het begin. Verder heb je een stand voor zijn gundam en mobile armor vormen.

Afbeelding

Naast de Normal zie je hoe veel meer bulky hij is en zie je ook de originele kleuren die de torso zou moeten hebben. Ben erg tevreden met deze simpele repaint hoe hij er uit ziet. Ik heb wel de stickers gebruikt voor dat ze wat chrome details toevoegen dat je niet met verf goed voor elkaar krijgt.

Het is een aan te raden kit die ik met veel plezier in elkaar heb gezet.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur